jueves, 22 de marzo de 2012

La Pica d'Estats

La Pica d'Estats és el cim més alt de Catalunya i fa 3143 metres d'alçada. Des del pic, podem anar a la Vall Ferrera , Areu, el Pic del Got, el Pic Verdaguer, Pimet, Llavorsí, Pla de Boet, Collat de Ruifred i molts altres llocs . És un lloc on cal anar-hi perqué és maquíssim , el paisatge natural que ens mostra, sobretot a l'hivern quan hi es ple de neu . Podem fer moltes excursions, i cal veure les ermites que hi ha per tota la zona .

Si ets aficionat a menjar i beure bé , el lloc s'ho val . A més, i pots fer moltes amistats i trobar gent collonuda per allà .També, si et sobra temps et pots acostar a Sort i comprar lotería , que allà sempre toca .El més recomanable si ens decidim a pujar , és tenir temps per estar-hi uns quants dies i poder dormir per allà perqué val la pena veure-ho tot i gaudir-ne.

És un lloc perfecte per baixar esquiant o amb trineu perqué allà fa molt fred a l'hivern . Jo fa molts anys que no hi vaig perque, quan vaig tenir l'accident, em va quedar molt mermada la capacitat per mourem per llocs dificils i no em puc moure com abans .

Aneu i ja veureu que val molt la pena sortir i conèixer llocs diferents.

4 comentarios:

Manel dijo...

HOLA PEPELU.- DESDE LUEGO HAS ESCOGIDO UNA FOTO MUY BONITA, TE FELICITO POR HABERLA PUESTO EN TU BLOG.
YA SABES POR OTRAS OCASIONES QUE YO NO PUEDO HACER NADA DE ESO, POR LO CUAL TENGO UNA SANA ENVIDIA.
EN CUANTO A LA LOTERIA DE SORT QUE TOCA MUCHO, NO TE LO CREAS, QUE NO
ES POR SUERTE, SINO PORQE VENDEN MUCHO.
UN ABRAZO.
Manel

BARBI dijo...

Me gusta mucho cómo te has informado sobre La Pica D´Estats, sigue así, que vas por buen camino.Y si no compra loteria en Sort, porque siempre toca, y te puedes hacer millonario.

pepelú ( Josep Lluis ) dijo...

Manel, ja ho sé que toca perqué venen molt, lo més fotut es que comprant allà a mi no m'ha tocat mai. He anat un grapat de vegades i no ha pogut ser. Ho hauré de probar un altre cop.
Que vagi tot molt bé.

pepelú ( Josep Lluis ) dijo...

Barbi, m'he informat sobre la Pica d'Estats perque he estat allí varies vegades. El més maco és anar a l'hivern perque està ple de neu. Això de la loteria ja ho vaig provar però res de res.