jueves, 11 de junio de 2015

Aquest disabte es juga el partit contra la Juve, i veurem qui dels dos ho fa millor.
Tant el Barça com la Juve, optan a fer el triplet. Tots dos han jugat uns partits molt macos i el que aconsegueixi la victoría se emportarà el triplet.
Els italians juguen molt bé, però el Barça sempre ha tingut molt bones ocassions.
Podem guanyar jugant normal i apel-lant només a la fieressa dels jugadors que a un partit com aquest sempre hi aniran per totes. Jo sempre he estat del Barça, peró per emprenyar al `meu padrí ( tresorer del Barça ) sempre li deia que era del Espanyol. Normalment s'emprenyava bastant, peró les propines que em donava eran mes fortes que el salari del meu pare, ( perdoneu que no os ho hagi comentat, peró no eran familia, només eran amics ), i jo sempre tornava a casa amb la butxaca ben plena i el meu pare mai em deia res.
Segurament, aquest any, tornaré a veure jugar l'equip, peró Carme s'emprenyarà bastant perqué diu que no li dono gaires oportunitats i sempre que veig els partits acabem empatant o perdent.

No hay comentarios: